Miért tiltották be ezt a regényt? Mert a MI VALÓSÁGUNK PONT ÍGY MŰKÖDIK !

A Sztrugackij fivérek 1969-es regényéből készült kétrészes film a “Lakott sziget”Magyarországon szinte teljesen ismeretlen !
A regényt ami alapján a film is készült az 1980-as években Magyarországon is betiltották !
 A 2 film 2008-as és 2009-es de mai napig nincs magyar szinkron hozzá és nem is mutatták be a magyar mozikban, azt hiszem még dvd szinten se lehet kapni. Véletlen lenne ? 



Ha megnézitek ezt a pár percet, el fogtok gondolkodni rajta…..
Sok minden van ebben a kis videóban is, ami a 
MI VALÓSÁGUNKBAN PONT ÍGY MŰKÖDIK ! Titkos háttérhatalom – Teljes Elme-Kontroll és Elrejtett Tudás

Ezt a filmet azért tettem fel, mert ez már nem fikció és ma már nem kérdéses, hogy az egész Földünkre kiterjedő magas frekvenciás elektromágneses rendszer működik körülöttünk, ami mindannyiunkra hatással van.

Azért tettem fel, hogy akiknek fogalmuk sincs róla, nézzenek utána, akiket pedig érdekel, azok olvassanak tovább….

Ma már tudjuk, hogy nem elsősorban az időjárás befolyásolása és földrengések előidézése a célja (mivel fegyverként arra is használják), hanem AZ ELME BEFOLYÁSOLÁSA. A következő rész úgyis csak azoknak szól, akik nem voltak lusták idáig elolvasni és remélem, célba ér az üzenetem…. A rendszer nevét szándékosan nem írtam most ki, mert arra ugranak a “robotok” azonnal (bár lehet teljesen mindegy így is…)

Kivédeni lehetetlen, de mégis kaptam egy módszert, ami működik és meg fogok osztani veletek a következő cikkben.
A legfontosabb viszont az, hogy ki fogom tenni a Földön található összes ilyen állomás koordinátáját, amit ígérek már egy ideje.

Tudjátok, miről beszélek….

Ez a totális kontroll egyik eszköze, pont úgy, mintha a Mátrixban lennénk….
Nem hinnénk el, ha nem tudnánk már “páran”, hogy igaz…mint sok minden más, amire józan ember nem is gondolna …
Mivel olyan helyről kaptam, illetve csempészték ki nekem, ami sejthető számotokra is, ezért írok már most is előre, mert nem tudom fent fog-e maradni az oldalon huzamosan. Nem valószínű…. És nem fogok neki nagy “csörömpölést” csapni !
A szárazföldi és tengeren lévő állomások helyei is rajta lesznek……  

Jeleztem már, hogy jobb szándékú erők is működnek “közöttük”….
Viszont magyarázkodni már senkinek nem fogok…. Nem célom, hogy mindenki megértse! Mivel fogynak a másodpercek, akik kiválasztódnak, azokhoz úgyis el kell, hogy jusson az információ…Szóval mentsétek el majd ! Nem tudhatjuk, mikor jön el az az idő…. 

***
(Aki adta, ezt mondta nekem:
“Ha valaha tenni akartok valamit, lehet itt kellene kezdenetek! 
És lehet, hogy jó lesz ez a tudás majd olyankor, amikor már megszűnt a kommunikáció lehetősége számotokra….”– kaptam útravalóul….

***
67 hozzászólás a következőhöz: “Miért tiltották be ezt a regényt? Mert a MI VALÓSÁGUNK PONT ÍGY MŰKÖDIK !

  1. Atlantis753!:) Tyűű de a lelkemre beszélsz testvér!!!!:) Jó olvasni amit írsz!Amikor ilyeneket olvasok "SBG Buddha"-tól elkezdve minden ilyen lélekkel bezárólag, mint te vagy, vagy mások, na akkor van olyan érzésem mintha egy család lenénk mi mindnyájan, csak nem láttuk még egymást, mert szét raktak minket segíteni a többieknek!!! Nem??? Vagy csak én érzem így??? Nem hiszem!:) Túlságosan egyezik a véleményünk valamit érzek ilyenkor amikor titeket olvaslak, ezt nehéz lenne leírni, ezt csak átélni, érezni lehet!!!

  2. jfgdoijoi terjiotrjeio! Vagy legalább is te gyökér nevű, én nem tudom mit veszekedtek itt, de ez a:" szopd ki a rohadt redvás vastagbajszú kurva anyádból az ondót"… alapján úgy gondolom te egy sült paraszt vagy, persze minenféle megbántás nélkül;) Ez nem egy kocsma te gyökér erre nincs szükségünk, menj igyál egy felest+egy jó sört és hajd el ezt az oldalt, mert nem neked való, nem vagy rá érett nekem hidd el!!! A te sorsod más….. 🙂

  3. ummacdan! Én is érzem, látom azt miről írsz! Az emberek döntő többsége körülöttem idegbeteg, depressziós, nyugatón él… Annyi manipulációs eszköz van ha a H…p-ot nem is számítjuk, hogy beleőrülnek a gyenge lelkű emberek! 😦

  4. SBG Buddha!:-)Nehéz ennyi mindent tudni! Kezdek én is enyhén begolyózni! "ma már nem kérdéses, hogy az egész Földünkre kiterjedő magas frekvenciás elektromágneses rendszer működik körülöttünk, ami mindannyiunkra hatással van" Na szóval én is kezdtem gondolkozni már rég, hogy akkor ólom sityak vagy mi kell? Nagyon úgy érzem a végéhez közeledünk a játéknak! Csak segíteni kell minden gyengébb léleknek, ha tud, és lehet neki, átlépni a kapun!!!! Húúúúúúú de várom már azt a kaput Buddha! Amiket olvasok sok "látó, lélektől" különböző honlapokról…! Bada bummm… Mit szólsz SBG Buddha? Most hol állunk? 9.11????? Mennyi időnk van, mi van, vagy nincs is idő??? 🙂

  5. Más.Engem sajnos, nem sajnos, nem köt le semmilyen sport, ezért az olimpia sem érdekel egyáltalán.Különösen, miután rengeteg anyagot láttam, olvastam, a sportok "csordásító" jellegéről.Mindegy.A londoni olimpiai stadion tetején az a rengeteg világító csúcsú piramis is borzasztóan kiábrándító, a megnyitót meg hagyjuk is !Mindegy….és azon filóztam ma, hogy ezeknek az irányító családoknak és a strómanjaiknak az egész bolygó a rajta élőkkel csupán egy hatalmas játszótér !Bármit megtehetnek, szerintem szó szerint bármit.-Pénz kell ? Nyitunk valahol egy számlát neked 200millió dollárral. Nem gond, nincs jelentősége, úgyis mi gyártjuk.-Jachtoznál egy kicsit a Karib-tengeren ? Nem gond, kerítünk egy hajót, személyzettel.-Ingatlanok, autók, esetleg egy fémipari cég ? Kicsinyes apróságok !…és ez még szerintem semmi, mert én egy egyszerű ember "rabszolga" elméjével gondolom ezt, ezért nem tudom akkora léptékben, olyan távlatokban az Ő életüket elképzelni, ahogyan az valójában zajlik.Szerintem.

  6. Igen, jól érzed Braveheart, mi valóban EGY család vagyunk. Ez is az egyik feladatunk, célunk a Földön, hogy felnyissuk a testvéreink szemét, nem pedig szétzúzni az emberi kapcsolatokat. Aki tisztában van a világ helyzetével, és próbált is utána járni bizonyos dolgoknak, ehhez hozzájárul még, hogy nemcsak hisz, hanem tud a földönkívüliek létezéséről, azok mind úgy beszélnek, ahogyan én és még sokan mások is ezen az oldalon és persze más oldalakon és a valós életben is. Fáj, amikor okvetlenül bántják az égi testvéreinket, hihetetlenül sokat dolgoznak a háttérben, rengeteg mindent köszönhetünk nekik, és sajnos a legtöbb ember kineveti a róluk beszélő embereket, vagy egyáltalán őket. Még mielőtt megvádolnának, hogy csak az esik rosszul nekem, ha őket bántják, természetesen a Földön élő testvéreim negatív viselkedése is kellemetlen érzés.Valóban – ahogyan írtad – ezt érezni kell, mert ezt a kellemes, örömteli érzést nem lehet szavakba önteni. Örülök, hogy TE is egy ilyen kedves testvérem VAGY :)Szeretettel, Atlantis753

  7. Az a baj, hogy a legtöbb ember csak magával törődik… önző, arrogáns, és idióta. Az emberek nagy részének nincsenek, vagy csak nagyon primitív céljaik vannak. Pedig cél nélkül nem is lehet élni. Hiszen maga a cél hozott létre minket. Az elit pedig ezt jól ki is használja. Az agymosottak meg is érdemlik, hogy azok legyenek. Én azt mondom aki képtelen gondolkozni, maradjon is csak a tévé előtt, és nézze a valóvilágot meg a többi hasonló szarságot. Pont nekik való.

  8. Az elit csak kihasználja hogy az emberek nagyrésze primitív. Megtehetik. Nem csak velük van a probléma, hanem magával az átlag emberrel is. Magyarországon miért szinte csak zsidók vannak a parlamentben? Az átlag magyar mit tett azért, hogy ez ne így legyen? Több millió MAGYAR SZAVAZÓJA van ezeknek a pártoknak mint fidesz, vagy mszp. Senki se kötelezte az embereket arra, hogy rájuk szavazzanak. Hülyék….

  9. részben igazatok van de ha belegondoltok nem kell hibáztatni ezt a thunder gyereket mert szerintem pár éve még mi is így álltunk a dolgokhoz, vagy nem? :)a "szopd ki….." azért durva

  10. Aztamindenit! 33 évem alatt nem olvastam-hallottam ilyen csúnya megnyilvánulást. Nem is értem, ez mire volt reakció, de mindegy is. Hadd gratuláljak, jfgdoijoi terjiotrjeio, ezért érdemes volt megtanulni írni! :o))))

Vélemény, hozzászólás?

